Poelmann van den Broek
Academy

Ontslag bij disfunctioneren en een verstoorde arbeidsrelatie.

Voert u vaak moeilijke gesprekken met werknemers binnen uw organisatie en bent u op zoek naar een praktische aanpak om dit goed te doen?  Tijdens deze training behandelen wij de praktische kant van het voeren van deze (slecht nieuws) gesprekken en leert u de verschillende gesprekstechnieken die u in uw organisatie kunt toepassen.

 

Wat kunt u (onder andere) verwachten?

Onder leiding van onze advocaten en een communicatieadviseur/acteur gaat u (slecht nieuws) gesprekken in de praktijk oefenen. U leert hoe u de gesprekstechnieken in uw organisatie kunt toepassen en kunt daar direct mee aan de slag.

U leert en ervaart hoe u goed om kunt gaan met de – vaak – moeilijke gesprekken met uw werknemers over disfunctioneren en verstoorde verhoudingen: Hoe trap je een verbetertraject af? Hoe voorkom je dat een werknemer zich direct ziek meldt? Kun je de juridische gevolgen van een niet geslaagd verbetertraject benoemen? Hoe hou je de werknemer gemotiveerd?

Doelgroep

HR-medewerkers, het niveau van deze training is gevorderd (maar toegankelijk voor iedereen). Het is niet nodig dat u deel 1 hebt bijgewoond.

Locatie, duur en kosten

Kantoor Poelmann van den Broek advocaten, Wijchenseweg 10 in Nijmegen. De training duurt 2 uur en kost € 495,- ex. btw. Bent u klant van Poelmann van den Broek, dan krijgt u 15% korting.

Deze cursus wordt verzorgd door:

Pauline (P.R.H.) Demacker.

Salary Partner: Arbeid, Onderwijs

Lonneke (L.P.F.) Nouwen.

Advocaat: Arbeid

  • Bij Poelmann van den Broek
  • Praktische training
  • Niveau: Gevorderd
  • Deze cursus is ook inhouse en op maat mogelijk

Stel uw vraag aan Mathilda Ariëns.

Mathilda (M.J.) Ariëns.

Ik schrijf me in.

U kunt zich inschrijven voor deze training via het inschrijfformulier. Na ontvangst van uw inschrijving ontvangt u een automatische bevestiging per e-mail.

Voor algemene informatie raadpleeg de cursusvoorwaarden van de PvdB Academy.

Hoe kan ik mij inschrijven voor een bijeenkomst?
Vul het digitale inschrijfformulier in en klik daarna op ‘Aanmelden’. Nadat uw betaling is verwerkt, is uw inschrijving compleet.

Hoe weet ik of de inschrijving is gelukt?
Kort nadat u uw inschrijfformulier heeft verzonden, krijgt u een e-mail. Hierin wordt de ontvangst van uw inschrijving bevestigd.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van deelname?
Ongeveer tien dagen voor de bijeenkomst ontvangt u per e-mail de bevestiging. Hierbij zit ook een routebeschrijving, plus eventuele aanvullende informatie over de bijeenkomst.

Hoe kan ik nagaan of ik sta ingeschreven voor een bijeenkomst?
Weet u niet zeker of u ingeschreven bent voor een bijeenkomst? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar academy@pvdb.nl. Wij reageren zo snel mogelijk.

Hoe kan ik zien of er nog plaats is bij een bijeenkomst?
Als u zich nog kunt inschrijven via het inschrijfformulier, dan zijn er nog plaatsen. Zodra een bijeenkomst volgeboekt is, dan wordt dit vermeld en is de inschrijving geblokkeerd. Indien het mogelijk is u op een wachtlijst te laten plaatsen, staat dit ook vermeld.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Kunt u onverhoopt niet deelnemen aan de bijeenkomst, dan kunt tot 14 dagen voor aanvang van de cursus kosteloos annuleren door een e-mail te sturen naar academy@pvdb.nl. Bij annulering minder dan 14 weken voor aanvang van de cursus – om welke reden dan ook – wordt het volledige cursusgeld in rekening gebracht.

Ik heb mij ingeschreven, maar ben verhinderd. Kan een collega mij vervangen?
Ja, dat kan. U kunt uw inschrijving overdragen aan een collega. Stuur hiervoor een e-mail naar academy@pvdb.nl. Vermeld in uw bericht de naam en datum van de bijeenkomst, uw gegevens (naam, functie, bedrijf en plaats) en de gegevens van uw vervanger.

Hoe moet ik betalen?
Na inschrijving krijgt u een factuur toegestuurd naar het e-mail adres dat u op het inschrijfformulier heeft ingevuld. De factuur kunt u via bankoverschrijving betalen.

Kan de tenaamstelling van de factuur afwijken van mijn eigen gegevens?
Ja, dat kan. Vergeet niet om eventueel een betalingskenmerk te vermelden bij ‘Vraag of opmerking’ (als dit van toepassing is binnen uw bedrijf)

Is het mogelijk de digitale factuur direct naar de financiële afdeling te zenden?
Ja, dat is mogelijk. In dat geval dient u bij ‘Vraag of opmerking’ dit verzoek met het e-mail adres van de financiële afdeling te vermelden.

Het inschrijfgeld is betaald, maar toch ontvang ik een betalingsherinnering. Hoe kan dat?
De verwerking van uw betaling in ons deelnemersregistratiesysteem duurt een aantal dagen. Het is dus mogelijk dat uw overschrijving en onze correspondentie elkaar kruisen.

Waar vind ik de hand-outs van een bijeenkomst?
U ontvangt de hand-outs na afloop van de cursus via de e-mail.

Ik ben niet bij de bijeenkomst geweest maar wil wel graag de hand-outs ontvangen. Is dit mogelijk?
Nee, het ontvangen van de hand-outs van een bijeenkomst is voorbehouden aan de deelnemers. Deze informatie is dus niet vrij beschikbaar.

Krijg ik na afloop een certificaat?
Ja, u krijgt na afloop van de cursus een bewijs van deelname uitgereikt.

Deze training is nog niet ingepland. Heeft u interesse? Neem dan contact op via:

t. 024-3810800

e. academy@pvdb.nl

Meer weten over juridische onderwerpen die nu in uw vakgebied spelen?

Ontdek hoe u snel uw actuele juridische expertise naar een hoger level brengt. Direct toepasbaar in de praktijk, zodat u zaken sneller en efficiënter afhandelt.