19 mei 2022
Infographic
Personeel aannemen, hoe ga ik van start?
Bij de start van een bedrijf komen heel wat zaken kijken. Denk bijvoorbeeld aan het in dienst nemen van personeel, vanaf het begin of op een later moment. Waar moet u bij het aannemen van personeel eigenlijk allemaal rekening mee houden? Wij zetten het in onderstaande tijdlijn voor u op een rijtje.
Klik op de afbeelding voor een vergroting.
Checklist Aannemen personeel
Zeker weten dat u niets vergeet? Download onze handige checklist Aannemen personeel of neem contact op met ons op voor een advies op maat.
Download de checklist »Lees ook
- Implementatie van de Richtlijn betreffende transparante en voorspelbare arbeidsvoorwaarden (deel 3): uitbreiding informatieplicht
- Uw werknemer waarschuwen na een incident? Rechter: zorgvuldig onderzoek is doorslaggevend!
- Implementatie van de Richtlijn betreffende transparante en voorspelbare arbeidsvoorwaarden (deel 2): het verbod op nevenwerkzaamheden
- Wanneer begint uw werkdag? De arbeidstijd ter discussie gesteld
- Implementatie van de Richtlijn betreffende transparante en voorspelbare arbeidsvoorwaarden (deel 1): scholingsplicht en studiekostenbeding
- Te ziek om van je vakantie te genieten
Stuur Antoinette uw reactie of vraag:
Actueel.
Cursussen & webinars.
-
20
mei
2022 -
KIJK
NUWebinarGratisOorlog in Oekraïne en de gevolgen voor de bouw
-
12
mei
2022KennisbijeenkomstGratisActualiteiten binnen het arbeidsrecht
-
29
jun
2022WebinarGratis na inschrijvingZorgplicht van banken en aansprakelijkheid
Als professional blijft u met onze nieuwsbrief altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.