Poelmann van den Broek
Academy

Ruimtelijke ordening en omgevingsrecht.

In deze cursus bespreken onze specialisten Arjan Loo en Juuk Hulshof de laatste ontwikkelingen op het gebied van omgevingsrecht en ruimtelijke ordening. Aandacht zal worden besteed aan onder meer relevante rechtspraak van de Afdeling over projectontwikkeling, tips over het doorlopen van planologische procedures en daarbij te maken keuzes, alsook recente ontwikkelingen op het gebied van stikstof en Natura 2000. Waar relevant zullen daarbij doorkijkjes worden gegeven naar de Omgevingswet die – inmiddels – op 1 juli 2022 in werking treedt.

Doel cursus

Na afloop bent u weer helemaal op de hoogte van de huidige stand van zaken in het omgevingsrecht en weet u waar u op dit moment rekening mee moet houden bij de ontwikkeling en realisatie van uw bouwplannen. Uiteraard krijgt u meteen oplossingsrichtingen aangereikt. Tips & tricks dus, waar u in de praktijk mee aan de slag kunt.

Doelgroep

Bedrijfsjuristen, projectontwikkelaars en vastgoedacquisiteurs. Het niveau van dit webinar is basis.

Locatie, duur en kosten

Kantoor Poelmann van den Broek advocaten, Wijchenseweg 10 in Nijmegen. De cursus duurt 1,5 uur en kost € 195,-.

Indien de overheidsmaatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, het niet mogelijk maken om de cursus op locatie te geven, zal deze digitaal worden aangeboden.

Deze cursus wordt verzorgd door:

Arjan (A.P.) Loo.

Salary Partner: Omgeving en overheid

Juuk (J.J.H.) Hulshof.

Advocaat: Omgeving en overheid

  • Kantoor Poelmann van den Broek
  • Donderdag 7 april 2022
  • Van 10.00 tot 11.30 uur
  • € 195,-
  • Niveau: Basis

Stel uw vraag aan Caroline Voeten.

Caroline (C.J.J.M.) Voeten.

Ik schrijf me in.

Vul het formulier hiernaast in en binnen enkele minuten ontvangt u de bevestiging per e-mail.

Mogelijk is de automatische e-mail met daarin de link naar het webinar terechtgekomen in de SPAM-filter van uw e-mailprogramma of de map met ongewenste berichten. Wij raden aan om deze instellingen te controleren en ons toe te voegen aan de lijst met vertrouwde afzenders.

Voor algemene informatie raadpleeg de cursusvoorwaarden van de PvdB Academy.

Hoe kan ik mij inschrijven voor een bijeenkomst?
Vul het digitale inschrijfformulier in en klik daarna op ‘Aanmelden’. Nadat uw betaling is verwerkt, is uw inschrijving compleet.

Hoe weet ik of de inschrijving is gelukt?
Kort nadat u uw inschrijfformulier heeft verzonden, krijgt u een e-mail. Hierin wordt de ontvangst van uw inschrijving bevestigd.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van deelname?
Ongeveer tien dagen voor de bijeenkomst ontvangt u per e-mail de bevestiging. Hierbij zit ook een routebeschrijving, plus eventuele aanvullende informatie over de bijeenkomst.

Hoe kan ik nagaan of ik sta ingeschreven voor een bijeenkomst?
Weet u niet zeker of u ingeschreven bent voor een bijeenkomst? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar academy@pvdb.nl. Wij reageren zo snel mogelijk.

Hoe kan ik zien of er nog plaats is bij een bijeenkomst?
Als u zich nog kunt inschrijven via het inschrijfformulier, dan zijn er nog plaatsen. Zodra een bijeenkomst volgeboekt is, dan wordt dit vermeld en is de inschrijving geblokkeerd. Indien het mogelijk is u op een wachtlijst te laten plaatsen, staat dit ook vermeld.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Kunt u onverhoopt niet deelnemen aan de bijeenkomst, dan kunt tot 14 dagen voor aanvang van de cursus kosteloos annuleren door een e-mail te sturen naar academy@pvdb.nl. Bij annulering minder dan 14 weken voor aanvang van de cursus – om welke reden dan ook – wordt het volledige cursusgeld in rekening gebracht.

Ik heb mij ingeschreven, maar ben verhinderd. Kan een collega mij vervangen?
Ja, dat kan. U kunt uw inschrijving overdragen aan een collega. Stuur hiervoor een e-mail naar academy@pvdb.nl. Vermeld in uw bericht de naam en datum van de bijeenkomst, uw gegevens (naam, functie, bedrijf en plaats) en de gegevens van uw vervanger.

<strong><span style=”font-size: 11pt;”><em>Hoe moet ik betalen?</em></span></strong>
<span style=”font-size: 11pt;”>Na inschrijving krijgt u een factuur toegestuurd naar het e-mail adres dat u op het inschrijfformulier heeft ingevuld. De factuur kunt u via bankoverschrijving betalen.</span>

<strong><span style=”font-size: 11pt;”><em>Kan de tenaamstelling van de factuur afwijken van mijn eigen gegevens?</em></span></strong>
<span style=”font-size: 11pt;”>Ja, dat kan. Vergeet niet om eventueel een betalingskenmerk te vermelden bij ‘Vraag of opmerking’ (als dit van toepassing is binnen uw bedrijf)</span>

<strong><span style=”font-size: 11pt;”><em>Is het mogelijk de digitale factuur direct naar de financiële afdeling te zenden?</em></span></strong>
<span style=”font-size: 11pt;”>Ja, dat is mogelijk. In dat geval dient u bij ‘Vraag of opmerking’ dit verzoek met het e-mail adres van de financiële afdeling te vermelden.</span>

<strong><span style=”font-size: 11pt;”><em>Het inschrijfgeld is betaald, maar toch ontvang ik een betalingsherinnering. Hoe kan dat?</em></span></strong>
<span style=”font-size: 11pt;”>De verwerking van uw betaling in ons deelnemersregistratiesysteem duurt een aantal dagen. Het is dus mogelijk dat uw overschrijving en onze correspondentie elkaar kruisen.</span>

Waar vind ik de hand-outs van een bijeenkomst?
U ontvangt de hand-outs na afloop van de cursus via de e-mail.

Ik ben niet bij de bijeenkomst geweest maar wil wel graag de hand-outs ontvangen. Is dit mogelijk?
Nee, het ontvangen van de hand-outs van een bijeenkomst is voorbehouden aan de deelnemers. Deze informatie is dus niet vrij beschikbaar.

Krijg ik na afloop een certificaat?
Ja, u krijgt na afloop van de cursus een bewijs van deelname uitgereikt.

Meer weten over juridische onderwerpen die nu in uw vakgebied spelen?

Ontdek hoe u snel uw actuele juridische expertise naar een hoger level brengt. Direct toepasbaar in de praktijk, zodat u zaken sneller en efficiënter afhandelt.

Deel deze pagina: