Poelmann van den Broek
Academy

Privacy en persoonsgegevens.

Inmiddels geldt de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) alweer enige tijd. De AVG bracht wijzigingen met zich mee ten opzichte van de eerdere wetgeving op het gebied van privacy en persoonsgegevens. De AVG legt bijvoorbeeld meer nadruk op de rechten van de betrokkenen en de (veel verdergaande) verplichtingen van degene die persoonsgegevens verwerkt. Organisaties worden zich steeds meer bewust van het belang van het maken van beleid op het gebied van privacy en persoonsgegevens. 

Het is belangrijk dat organisaties niet rustig afwachten, maar nu (alsnog) actie ondernemen. Ook van belang zijn bijvoorbeeld zaken als controle op het e-mail- en internetgebruik van werknemers en cameratoezicht. Het maken van beleid omtrent de verwerking van persoonsgegevens van onder meer uw klanten, derden en werknemers en het zoveel mogelijk informeren van deze betrokkenen staat – naast een goede beveiliging voorop. Tijdens deze cursus nemen we in vogelvlucht de AVG door en staan we stil bij de consequenties van de AVG voor uw organisatie.

 

Doel cursus

Het doel van deze cursus is om in 2,5 uur op de hoogte te raken van de meest voorkomende juridische onderwerpen van het privacyrecht. Met deze basis kunt u als generalist (binnen uw organisatie) aan de slag. Bovendien heeft u met deze cursus voldoende kennis opgebouwd om daarna een verdiepende cursus te volgen in het privacyrecht.

Doelgroep

HR, directie, juristen, advocaten, marketing, financiële administratie, ICT en personeels-/salarisadministratie. Het niveau van deze cursus is basis.

Locatie, duur en kosten

Op het kantoor van Poelmann van den Broek advocaten, Wijchenseweg 10 in Nijmegen. De cursus duurt 2,5 uur en kost € 295,00 ex. btw. Bent u klant van Poelmann van den Broek, dan krijgt u 15% korting.

Deze cursus wordt verzorgd door:

Annemarie (A.S.) van Woudenberg.

Advocaat: Arbeid, Privacy

  • Kantoor Poelmann van den Broek
  • De cursus duurt 2,5 uur
  • De kosten voor de cursus bedragen € 295,00 ex. btw. Klanten krijgen 15% korting.
  • Niveau: Basis
  • Deze cursus is ook inhouse en op maat mogelijk

Stel uw vraag aan Privacy en persoonsgegevens.

Ik schrijf me in.

Na de verwerking van uw inschrijving ontvangt u een bevestiging met de daarbij behorende factuur. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, is uw inschrijving compleet.

Voor algemene informatie raadpleeg de cursusvoorwaarden van de PvdB Academy.

Hoe kan ik mij inschrijven voor een bijeenkomst?
Vul het digitale inschrijfformulier in en klik daarna op ‘Aanmelden’. Nadat uw betaling is verwerkt, is uw inschrijving compleet.

Hoe weet ik of de inschrijving is gelukt?
Kort nadat u uw inschrijfformulier heeft verzonden, krijgt u een e-mail. Hierin wordt de ontvangst van uw inschrijving bevestigd.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van deelname?
Ongeveer tien dagen voor de bijeenkomst ontvangt u per e-mail de bevestiging. Hierbij zit ook een routebeschrijving, plus eventuele aanvullende informatie over de bijeenkomst.

Hoe kan ik nagaan of ik sta ingeschreven voor een bijeenkomst?
Weet u niet zeker of u ingeschreven bent voor een bijeenkomst? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar academy@pvdb.nl. Wij reageren zo snel mogelijk.

Hoe kan ik zien of er nog plaats is bij een bijeenkomst?
Als u zich nog kunt inschrijven via het inschrijfformulier, dan zijn er nog plaatsen. Zodra een bijeenkomst volgeboekt is, dan wordt dit vermeld en is de inschrijving geblokkeerd. Indien het mogelijk is u op een wachtlijst te laten plaatsen, staat dit ook vermeld.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Kunt u onverhoopt niet deelnemen aan de bijeenkomst, dan kunt tot 14 dagen voor aanvang van de cursus kosteloos annuleren door een e-mail te sturen naar academy@pvdb.nl. Bij annulering minder dan 14 weken voor aanvang van de cursus – om welke reden dan ook – wordt het volledige cursusgeld in rekening gebracht.

Ik heb mij ingeschreven, maar ben verhinderd. Kan een collega mij vervangen?
Ja, dat kan. U kunt uw inschrijving overdragen aan een collega. Stuur hiervoor een e-mail naar academy@pvdb.nl. Vermeld in uw bericht de naam en datum van de bijeenkomst, uw gegevens (naam, functie, bedrijf en plaats) en de gegevens van uw vervanger.

Hoe moet ik betalen?
Na inschrijving krijgt u een factuur toegestuurd naar het e-mail adres dat u op het inschrijfformulier heeft ingevuld. De factuur kunt u via bankoverschrijving betalen.

Kan de tenaamstelling van de factuur afwijken van mijn eigen gegevens?
Ja, dat kan. Vergeet niet om eventueel een betalingskenmerk te vermelden bij ‘Vraag of opmerking’ (als dit van toepassing is binnen uw bedrijf)

Is het mogelijk de digitale factuur direct naar de financiële afdeling te zenden?
Ja, dat is mogelijk. In dat geval dient u bij ‘Vraag of opmerking’ dit verzoek met het e-mail adres van de financiële afdeling te vermelden.

Het inschrijfgeld is betaald, maar toch ontvang ik een betalingsherinnering. Hoe kan dat?
De verwerking van uw betaling in ons deelnemersregistratiesysteem duurt een aantal dagen. Het is dus mogelijk dat uw overschrijving en onze correspondentie elkaar kruisen.

Waar vind ik de hand-outs van een bijeenkomst?
U ontvangt de hand-outs na afloop van de cursus via de e-mail.

Ik ben niet bij de bijeenkomst geweest maar wil wel graag de hand-outs ontvangen. Is dit mogelijk?
Nee, het ontvangen van de hand-outs van een bijeenkomst is voorbehouden aan de deelnemers. Deze informatie is dus niet vrij beschikbaar.

Krijg ik na afloop een certificaat?
Ja, u krijgt na afloop van de cursus een bewijs van deelname uitgereikt.

Deze cursus is nog niet ingepland, houd de website in de gaten. Wilt u deze cursus in house of op maat? Neem dan contact met ons op.

t. 024-3810806

e. academy@pvdb.nl

Meer weten over juridische onderwerpen die nu in uw vakgebied spelen?

Ontdek hoe u snel uw actuele juridische expertise naar een hoger level brengt. Direct toepasbaar in de praktijk, zodat u zaken sneller en efficiënter afhandelt.

Deel deze pagina: