Smart Buildings.

Smart building brengt heel veel voordelen. Maar hoe zit het met de juridische kant nu de bouw in hoog tempo digitaliseert? Innovaties en efficiënte werkwijzen maken het immers steeds complexer om eigendom, verantwoordelijkheden en privacy goed te regelen. Wilt u weten wat uitdagingen en kansen zijn? Volg dan deze cursus Smart Buildings.

Wat kunt u verwachten?

In deze cursus nemen we u mee in de juridische aspecten van smart building. Te beginnen met de bouwfase. Zo ontstaat er voor aannemers, architecten, installatiebedrijven en ICT-bedrijven een omvangrijke keten van contracten nu ze steeds meer samenwerken en ook na oplevering nog betrokken blijven bij het gebouw. Het is van belang dat alle contracten op elkaar zijn afgestemd. Een reguliere aannemingsovereenkomst voldoet niet meer, er moet immers ook rekening worden gehouden met ICT-technische factoren in het gebouw en de bijbehorende privacywetgeving. Denk aan de toegang tot de data en de beveiliging daarvan. En wat zijn relevante vragen als het gaat om ‘as-a-service’ constructies?

Binnen een anderhalf uur komt u dus te weten waar u in de praktijk op moet letten. Heeft u een specifieke vraag? Neem gerust contact op, we helpen u graag.

Doelgroep

Projectontwikkelaars, directie, bedrijfsjuristen, aannemers, vastgoedeigenaren en IT leveranciers.

Locatie, duur en kosten

Op het kantoor van Poelmann van den Broek advocaten, Wijchenseweg 10 in Nijmegen. De cursus duurt 1,5 uur en kost € 295,– exclusief btw. Bent u klant van Poelmann van den Broek, dan krijgt u 15% korting.

Deze cursus wordt verzorgd door:

Valerie (V.V.A.) Lipman.

Salary partner: Ondernemen, ICT, IE en privacy

Stefan (J.H.S.) Kloots.

Partner: Bouw

Noreen (N.F.W.) Sturris.

Advocaat Bouw

  • Kantoor Poelmann van den Broek
  • N.t.b.
  • Van 10:00 tot ongeveer 11:30 uur
  • Basis niveau
  • 295,- excl. BTW

Stel uw vraag aan Christine.

Christine (C.) Winkels.

Ik schrijf me in.

Na ontvangst van uw inschrijving ontvangt u per e-mail een bevestiging en een factuur voor uw administratie.

Mogelijk is de automatische e-mail met daarin de link naar het webinar terechtgekomen in de SPAM-filter van uw e-mailprogramma of de map met ongewenste berichten. Wij raden aan om deze instellingen te controleren en ons toe te voegen aan de lijst met vertrouwde afzenders.

Voor algemene informatie raadpleeg de cursusvoorwaarden van de PvdB Academy.

Hoe kan ik mij inschrijven voor een bijeenkomst?
Vul het digitale inschrijfformulier in en klik daarna op ‘Aanmelden’. Nadat uw betaling is verwerkt, is uw inschrijving compleet.

Hoe weet ik of de inschrijving is gelukt?
Kort nadat u uw inschrijfformulier heeft verzonden, krijgt u een e-mail. Hierin wordt de ontvangst van uw inschrijving bevestigd.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van deelname?
Ongeveer tien dagen voor de bijeenkomst ontvangt u per e-mail de bevestiging. Hierbij zit ook een routebeschrijving, plus eventuele aanvullende informatie over de bijeenkomst.

Hoe kan ik nagaan of ik sta ingeschreven voor een bijeenkomst?
Weet u niet zeker of u ingeschreven bent voor een bijeenkomst? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar academy@pvdb.nl. Wij reageren zo snel mogelijk.

Hoe kan ik zien of er nog plaats is bij een bijeenkomst?
Als u zich nog kunt inschrijven via het inschrijfformulier, dan zijn er nog plaatsen. Zodra een bijeenkomst volgeboekt is, dan wordt dit vermeld en is de inschrijving geblokkeerd. Indien het mogelijk is u op een wachtlijst te laten plaatsen, staat dit ook vermeld.

<span style=”font-size: 11pt;”><em><strong>Kan ik mijn inschrijving annuleren?</strong>
</em>Kunt u onverhoopt niet deelnemen aan de bijeenkomst, dan kunt tot 14 dagen voor aanvang van de cursus kosteloos annuleren door een e-mail te sturen naar academy@pvdb.nl. Bij annulering minder dan 14 weken voor aanvang van de cursus – om welke reden dan ook – wordt het volledige cursusgeld in rekening gebracht.</span>

<span style=”font-size: 11pt;”><em><strong>Ik heb mij ingeschreven, maar ben verhinderd. Kan een collega mij vervangen?</strong>
</em>Ja, dat kan. U kunt uw inschrijving overdragen aan een collega. Stuur hiervoor een e-mail naar academy@pvdb.nl. Vermeld in uw bericht de naam en datum van de bijeenkomst, uw gegevens (naam, functie, bedrijf en plaats) en de gegevens van uw vervanger.</span>

<strong><span style=”font-size: 11pt;”><em>Hoe moet ik betalen?</em></span></strong>
<span style=”font-size: 11pt;”>Na inschrijving krijgt u een factuur toegestuurd naar het e-mail adres dat u op het inschrijfformulier heeft ingevuld. De factuur kunt u via bankoverschrijving betalen.</span>

<strong><span style=”font-size: 11pt;”><em>Kan de tenaamstelling van de factuur afwijken van mijn eigen gegevens?</em></span></strong>
<span style=”font-size: 11pt;”>Ja, dat kan. Vergeet niet om eventueel een betalingskenmerk te vermelden bij ‘Vraag of opmerking’ (als dit van toepassing is binnen uw bedrijf)</span>

<strong><span style=”font-size: 11pt;”><em>Is het mogelijk de digitale factuur direct naar de financiële afdeling te zenden?</em></span></strong>
<span style=”font-size: 11pt;”>Ja, dat is mogelijk. In dat geval dient u bij ‘Vraag of opmerking’ dit verzoek met het e-mail adres van de financiële afdeling te vermelden.</span>

<strong><span style=”font-size: 11pt;”><em>Het inschrijfgeld is betaald, maar toch ontvang ik een betalingsherinnering. Hoe kan dat?</em></span></strong>
<span style=”font-size: 11pt;”>De verwerking van uw betaling in ons deelnemersregistratiesysteem duurt een aantal dagen. Het is dus mogelijk dat uw overschrijving en onze correspondentie elkaar kruisen.</span>

<strong><span style=”font-size: 11pt;”><em>Waar vind ik de hand-outs van een bijeenkomst?</em></span></strong>
<span style=”font-size: 11pt;”>U ontvangt de hand-outs na afloop van de cursus via de e-mail.</span>

<strong><span style=”font-size: 11pt;”><em>Ik ben niet bij de bijeenkomst geweest maar wil wel graag de hand-outs ontvangen. Is dit mogelijk?</em></span></strong>
<span style=”font-size: 11pt;”>Nee, het ontvangen van de hand-outs van een bijeenkomst is voorbehouden aan de deelnemers. Deze informatie is dus niet vrij beschikbaar.</span>

<span style=”font-size: 11pt;”><em><strong>Krijg ik na afloop een certificaat?</strong>
</em>Ja, u krijgt na afloop van de cursus een bewijs van deelname uitgereikt.</span>

Meer weten over juridische onderwerpen die nu in uw vakgebied spelen?

Ontdek hoe u snel uw actuele juridische expertise naar een hoger level brengt. Direct toepasbaar in de praktijk, zodat u zaken sneller en efficiënter afhandelt.

Deel deze pagina: