Personeel aannemen, hoe ga ik van start?

Bij de start van een bedrijf komen heel wat zaken kijken. Denk bijvoorbeeld aan het in dienst nemen van personeel, vanaf het begin of op een later moment. Waar moet u bij het aannemen van personeel eigenlijk allemaal rekening mee houden? Wij zetten het in onderstaande tijdlijn voor u op een rijtje. Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Datum:  24 juni 2021

Gewijzigd  14 november 2023

Geschreven door:  Antoinette Niebeek

Leestijd:  +/- 2 minuten

Bij de start van een bedrijf komen heel wat zaken kijken. Denk bijvoorbeeld aan het in dienst nemen van personeel, vanaf het begin of op een later moment. Waar moet u bij het aannemen van personeel eigenlijk allemaal rekening mee houden? Wij zetten het in onderstaande tijdlijn voor u op een rijtje.

Klik op de afbeelding voor een vergroting.

Tijdlijn: Personeel aannemen, hoe ga ik van start?

Checklist Aannemen personeel

Zeker weten dat u niets vergeet? Download onze handige checklist Aannemen personeel of neem contact op met ons op voor een advies op maat.


Blijf scherp

Als advocaten voor ondernemers begrijpen wij het belang van voorop blijven. Samen met ons heeft u alle kansen en risico’s in het vizier. Neem gerust contact met ons op en laat u persoonlijk informeren over onze diensten.